Monday, November 16, 2009

我愛上了金馬崙高原 I really love Cameron Highlands

they said, Genting Highlands attract more visitors, to me, Cameron Highlands is more attractive, and I truly feel that, this is the place I should come long long time ago. 許多人愛上云頂高原,對於我,來到金馬崙高原,卻發現這是我"遲來的愛",這里太吸引我了.我對出租車司機說,明年要帶攝影團再來此一遊,將金馬崙高原的每一吋土地都拍下來....它的茶園,玫瑰花園,草莓園,以及其他的花、草、樹木,都是那麼的與眾不同.而且,這里夜晚還有火鍋可以享受呢...











1 comment: